8. oktober 2019
»Kako je tisti, ki je umrl, še prisoten na obrazih tistih, ki živijo?«
Matjaž Ivanišin postavlja vprašanje o prisotnosti umrlega v spominih živečih.
8. oktober 2019
»Tradicionalno moški pač veljajo za tiste, ki redkeje ubesedijo svoja čustva, in ravno s to prepreko se skozi zgodbo spopadata oba glavna lika.«
Matjaž Ivanišin govori o tradicionalnih vlogah moških in njihovem izražanju čustev v filmu Oroslan.
8. oktober 2019
»Uporaba filmskega traku se nama je zdela prava izbira za doseganje teh ciljev.«
Matjaž Ivanišin razlaga izbiro uporabe filmskega traku pri ustvarjanju filma Oroslan.
8. oktober 2019
»A tudi če je nekaj po učbeniku napačno, je lahko v določenem kontekstu pravilno in pomembno.«
Matjaž Ivanišin poudarja pomembnost konteksta pri ocenjevanju pravilnosti v filmski umetnosti.